Grah salata za doručak

Jutros sam ustala sa namjerom da se primim posla i poslikam za vas sočni čokoladni gateau no dok sam se motala po kuhinji slažući si doručak prosvijetlilo me je: ova predivna i jednostavna salata koju već drugi put jedem za doručak ovaj tjedan, a priznajem, pojela sam ju i za nekoliko večera – možda bi bila još bolja ideja za ove lijene ljetne dane, kad želimo jesti fino, ali ne vruće i teško.

Pa evo nekoliko slika i samo par riječi o pripremi jer salatu već svi znamo složiti.

Potrebno (1 porcija):
pregršt salate (ovdje crveni hrastov list)
komad krastavca
zrela rajčica
nariban komad mrkve
kuhani grah (pola konzerve ili skuhajte svoj od suhog, može se držati skuhan u hladnjaku do tjedan dana)
začini: sol, papar, ssamjang pasta, ulje tostiranog sezama

Postupak:
Operite i osušite salatu i stavite je na dno odabrane zdjele.
Operite i usitnite krastavac i rajčicu i rasporedite po salati.
Ocijeđeni kuhani grah (može biti potpuno hladan, iz hladnjaka ili mlak, ako je svježe kuhan) i naribanu mrkvu stavite u posebnu posudu pa začinite sa žlicom ssamjang paste i uljem sezama. SSamjang pasta je fermentirana pasta od soje i pšenice (kao miso pasta) u koju su već dodani začini poput češnjaka, đumbira, soli, mljevenih papričica, šećera i soli koja ima fantastičan umami okus i koja se, razrijeđena s malo vode i/ili ulja, obično koristi u korejskoj kuhinji kao umak u koji se umače povrće. Ja imam ovu marke Sempio iz Pekinške patke i traje vrlo dugo pa se isplati kao investicija, jer će sigurno pomoći i vašem unosu povrća, ali također i kao odličan začin za jela iz voka, prženu rižu ili rezance. Nakon što ste miješanjem premazali sav grah i mrkvicu pastom, probajte i dodajte soli i papra, ako je potrebno, a zatim uspite začinjenu mješavinu na vrh pripremljenih slojeva salate i voila…

poslužite!

Ova je salata vrlo, vrlo ukusna: mješavina začina u ssamjang pasti čini postupak začinjanja vrlo jednostavnim jer samo dodate i izmiješate, a okus je predivno balansiran i harmoničan, spajajući slano, fermentirano, umami uz pravu količinu slatkog što zaokružuje okusnu sliku.

Osim što je ukusna, ova je salata cjeloviti obrok i kad je pojedete unijeti ćete mnoštvo mikronutrijenata, a također i vlakna, sporogoreće ugljikohidrate i poveliku količinu proteina, a također i ukusnu masnoću iz sezamovog ulja. Ja danas nisam, ali vi svakako možete, dodati na vrh još i sezamovih ili bučinih sjemenki koje će podići količinu zdravih masnoća, a i proteina.

dav

Za razliku od voćnih pripravaka koje obično viđam poslužene u ovo doba, grah (također leća i slanutak) su mi mnogo draži za početak dana jer, osim što su vrlo slasni, također daju bolji osjećaj najedenosti (sitost, ali ne i težina) i kao kontrast voću, nisam nakon njih gladna već u 10 nakon što šećerna špica mine.

Isprobajte, uživajte i u slast! I javite kako je vama jesti grah za doručak 😉

Oglasi

Autor: derzafanistori

I am avid learner from Croatia currently tackling Japanese language and culture, knitter, DIY person and all-around experimenter.

Jedna misao o “Grah salata za doručak”

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s